• 11-08-2024, 15:42:12
    #73
    Platin üye
    Şehir farketmeksizin esnafların %80+ sı namuslu değil, eskiden sanayicisi, taksicisi göze batardı, bu aralar revaçta telefoncusu lokantası v.s. var. Batarlar birer ikişer merak etmeyin, almayın, internetten alın, arada 2 kattan fazla fark var, kimi yerlerde 5 kat fark var, fatura kesmez, doğru konuşmaz, almayın, alacaksanızda internetten fiyat araştırması yapın, pahalı ise söyleyin...
  • 11-08-2024, 16:45:29
    #74
    Ülkecek dürüst değiliz kimse boşuna ben dürüstüm o değil demesin.
  • 11-08-2024, 17:15:09
    #75
    Üyeliği durduruldu
    Toplumda genel bir çirkeflik var. Ve bu hemen heryerde göze batan sayısız musibeti doğuruyor. Esnaf olarak daraltmak bence doğru değil. Bugün memur da olsan polis de olsan mobbing rüşvet ayrımcılık vs sürüyle musibete şahit olacaksın.
  • 11-08-2024, 17:17:12
    #76
    Ben komple ülkeyi değiştirdim,yaşadığım yerde market fiyatları 1.5 yıldır aynı..
  • 11-08-2024, 17:59:24
    #77
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu konu çok boş geliyor bana herkes birbirine çamur atıp kendini temize çıkarmaya çalışmış oysa ki herkes kirlilikten geçilmiyor çok komik ne diyim..
  • 11-08-2024, 18:40:06
    #78
    7 den 70 e ahlaksız bir milletiz çok net.
  • 11-08-2024, 22:07:21
    #79
    Temu dan 5 tane kırılmaz cam aldım 50 TL aynısını telefoncu 400 TL çekti bunun gibi bir çok örnek var sanayi esnafını saymıyorum bile orası tam serengeti olmuş, mümkün olduğunda e-ticaret siteleri ve YD üzerinden alırım diğer türlüsü keriz gibi hissediyor insan.
  • 11-08-2024, 22:41:41
    #80
    20 sene sanayide esnaflık yaptım. Torna tesviye kaynak işleri. sanayiden esnaflar gelirdi sanayinin ustası derdik ufak tefek işleri olurdu ücret almadan yapardık. gecenlerde arabanın cam silecegi gevşemiş. gittim adam kaputu açtı 16 17 düz anahtar ile bir civata sıktı. adet yerini bulsun diye usta borcum ne kadar dedim hani adeddendir siftah parası ws adam 200tl dedi yahu kendimde sıkardım
  • 11-08-2024, 22:53:30
    #81
    her esnaf aynı değil ama ciddi boyutta bir ticari ahlaksızlık olduğu gerçek