Toplumda genel bir çirkeflik var. Ve bu hemen heryerde göze batan sayısız musibeti doğuruyor. Esnaf olarak daraltmak bence doğru değil. Bugün memur da olsan polis de olsan mobbing rüşvet ayrımcılık vs sürüyle musibete şahit olacaksın.