Temu dan 5 tane kırılmaz cam aldım 50 TL aynısını telefoncu 400 TL çekti bunun gibi bir çok örnek var sanayi esnafını saymıyorum bile orası tam serengeti olmuş, mümkün olduğunda e-ticaret siteleri ve YD üzerinden alırım diğer türlüsü keriz gibi hissediyor insan.