Mahkeme kararı bile olmadan, şahsi paylaşımlarının kaldırılması sonucunda katalog suçlar öne sürülerek, keyiflerine göre sosyal medyanın fişinin çekilmesini nasıl karşılıyorsunuz?
Öz düşüncem: bu sabah gördüğüm depremzede ev hanımlarının kendi el emekleriyle üretip satışlarını yaptıkları ve kendilerine gelir kapısı oluşturdukları haberiydi.. Doğal olarak satış yaptıkları ana platform ise İnstagram.. Şahsım adına ülkeyi yönetenlerin vatandaşı zerre kadar düşündüklerini sanmıyorum.
Neredeyse yıllardır güzel bir gündem ile güne başladığımı hatırlamıyorum.. Bu nasıl bir cenderedir?
ya bu deveyi gütmeli ya bu diyardan gitmeli mi?
8
●300
- 10-08-2024, 01:38:53Umarım eskisinden daha güzel işleriniz olur.. Şu forumdaki kaliteli hizmet veren üyeler başka bir ülkede bu kadar emek verse, para ile bir derdi olmazdı..Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yarınımız belli değil.. - 10-08-2024, 01:53:34Selam olsun,
İnstagram hatalı ve kapatılması gerekiyordu.
Maaşlara zam yapılırsa enflasyon artar.
Emekliler milletin sırtına küfedir.
İt severler ev zencilerinin lakırdıları boştur.
ve en önemlisi büyük resmi görmüyorsunuz o yüzden böyle yazıyorsunuz.
Çocuklar oyun oynarken eşcinsel oluyor.
Tiktoku kapatırsanız cennetin kapısını açarsınız.
Neyin neden yapıldığını anlamaya çalışmayı bırakalı çok oldu çünkü anlayacak bir mantık göremiyorum. - 10-08-2024, 02:22:11İnstagram'ın büyük bir satış pazarı haline gelmesi, platformu kullanan insan sayısıyla orantılı bir durum. Söylediğiniz gibi keşke yerli bir girişim olsa da kullansak..looktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fakat hiçbir şirket yarınını göremediği ülkede böyle bir yatırım yapmak istemez.
Yakın zamanda böyle bir platformun kurulacağı haberi çıkarsa anlayında ki yine milletin kasasından yandaş *birine 3-5 Milyar TL para aktarılacaktır...
3-5 ay sonrada kapatır giderler..