Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 hafta daha kapalı kalırsa bitmiş olacağım.
Umarım eskisinden daha güzel işleriniz olur.. Şu forumdaki kaliteli hizmet veren üyeler başka bir ülkede bu kadar emek verse, para ile bir derdi olmazdı..
Yarınımız belli değil..