Mahkeme kararı bile olmadan, şahsi paylaşımlarının kaldırılması sonucunda katalog suçlar öne sürülerek, keyiflerine göre sosyal medyanın fişinin çekilmesini nasıl karşılıyorsunuz?
Öz düşüncem: bu sabah gördüğüm depremzede ev hanımlarının kendi el emekleriyle üretip satışlarını yaptıkları ve kendilerine gelir kapısı oluşturdukları haberiydi.. Doğal olarak satış yaptıkları ana platform ise İnstagram.. Şahsım adına ülkeyi yönetenlerin vatandaşı zerre kadar düşündüklerini sanmıyorum.
Neredeyse yıllardır güzel bir gündem ile güne başladığımı hatırlamıyorum.. Bu nasıl bir cenderedir?