• 09-08-2024, 19:30:42
    #19
    Bir kız ve bir erkek nasıl arkadaş olabilir?

    🔸15 senelik mahalle geçmişleri vardır. Hakikaten bacı-kardeş modunda büyümüşlerdir. Olabilir.

    🔸İki taraf da birbirini beğenmeyecek. Hatta açıkça çirkin olacaklar. Birbirlerine karşı; karşı cins olarak gördürmeyecek soğutucu davranışları falan olacak.

    🔸İki taraf da varlıklıdır ve hayattaki bazı eşikleri artık geçmişlerdir. Olabilir.

    Bu ihtimaller dışında bu işi olduramazsın. Bu yobaz bir düşünce değil, insan tabiatının gayet sonucudur.

    Edit: İş arkadaşları arasındaki selamlaşmaları falan arkadaşlıktan saymadım. Arkadaşlık böyle bir şey değil.
  • 09-08-2024, 19:40:35
    #20
    kızlarsoruyor’dayız sanırım
  • 09-08-2024, 20:05:51
    #21
    Sevgilinin bir erkek arkadaşı olur oda sevgilisidir. 2 tane olursa sıkıntı

    Mesela Anne kızına soruyor Kızım erkek arkadaşın varmı? var anne 3 tane :d Kadın yuh demezmi
  • 09-08-2024, 21:22:42
    #22
    Platin üye
    Yarında senden "Sevgilimin babasıyla rakı içtim, doğrumu yaptım" konulu konu bekliyoruz...
  • 09-08-2024, 22:41:24
    #23
    ÖzayDemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarında senden "Sevgilimin babasıyla rakı içtim, doğrumu yaptım" konulu konu bekliyoruz...
    Sevgilimin babasıyla düşmanız, sizce bu durumu nasıl çözerim aldı bir konu açacağım sözüm söz olsun hocam. Gerçekten böyle bir durum var çözmem gerek 😂😁
  • 09-08-2024, 22:50:09
    #24
    olabilir neden olmasın arkadaşı sınırlar korunduktan sonra???
  • 09-08-2024, 23:30:57
    #25
    Gerçekten sıkılmıyor musunuz bu soruları yazmaktan ?
  • 09-08-2024, 23:32:55
    #26
    osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten sıkılmıyor musunuz bu soruları yazmaktan ?
    Siz okumaya sıkılmayıp, konuya cevap yazmaya üşenmediğiniz gibi bende sıkılmayıp ve üşenmeyip bu konuyu yazdım, tek tek yazılan cevapları da okudum, bu durumdan o kadar zevk aldım ki resmen günüm güzelleşti. Rahatsız olduğunuz bir şey varsa konuyu okumakla yükümlü değilsiniz. Hayırlı forumlar.
  • 09-08-2024, 23:41:00
    #27
    Peki o zaman.
    Sizin anlayacağınız şekilde anlatayım.
    Öncelikle birisi ile sevgili olduğunuz zaman onun sahibi olmuyorsunuz , sadece sevgilisi oluyorsunuz.
    "Benim cevabım: Tabiki de hayır, benim kız arkadaşım olamayacağı gibi onun da erkek arkadaşı olamaz."
    Türkçe'de tabiki de diye bir kelime yok. Konuştuğunuz dili iyi öğrenin.
    Demek ki siz karşı cinsten birisi ile taşınca aklınıza hep farklı şeyler geliyor.
    Normal insanların gelmemesi gerekir, onun bir insan olduğunu biliyor olmanız lazım.
    Sizin kız arkadaşınızın olmaması sizin tercihizdir, ama kimseyi sizin gibi düşünmeye mecbur bırakamazsınız.
    Kaldı ki, sevgiliniz bir birey ve sizden izin almak mecburiyetinde değildir.

    Yani siz bir yerinize güvenmiyorsunuz diye, insanları da aynı kalıba sokamazsınız
    Yüzlerce yıl önce bu düşünceler yok olmuştu. Şimdi yeniden hortlamış.
    Yazık.
    Sizin kendinize güvenmemeniz başkalarına sınır koyma hakkını size vermez.
    bilginiz olsun 20. yüzyıldayız. 1800 lerde değiliz.




    ItzFraude adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz okumaya sıkılmayıp, konuya cevap yazmaya üşenmediğiniz gibi bende sıkılmayıp ve üşenmeyip bu konuyu yazdım, tek tek yazılan cevapları da okudum, bu durumdan o kadar zevk aldım ki resmen günüm güzelleşti. Rahatsız olduğunuz bir şey varsa konuyu okumakla yükümlü değilsiniz. Hayırlı forumlar.