Gerçekten sıkılmıyor musunuz bu soruları yazmaktan ?
Siz okumaya sıkılmayıp, konuya cevap yazmaya üşenmediğiniz gibi bende sıkılmayıp ve üşenmeyip bu konuyu yazdım, tek tek yazılan cevapları da okudum, bu durumdan o kadar zevk aldım ki resmen günüm güzelleşti. Rahatsız olduğunuz bir şey varsa konuyu okumakla yükümlü değilsiniz. Hayırlı forumlar.