Bir kız ve bir erkek nasıl arkadaş olabilir?
🔸15 senelik mahalle geçmişleri vardır. Hakikaten bacı-kardeş modunda büyümüşlerdir. Olabilir.
🔸İki taraf da birbirini beğenmeyecek. Hatta açıkça çirkin olacaklar. Birbirlerine karşı; karşı cins olarak gördürmeyecek soğutucu davranışları falan olacak.
🔸İki taraf da varlıklıdır ve hayattaki bazı eşikleri artık geçmişlerdir. Olabilir.
Bu ihtimaller dışında bu işi olduramazsın. Bu yobaz bir düşünce değil, insan tabiatının gayet sonucudur.
Edit: İş arkadaşları arasındaki selamlaşmaları falan arkadaşlıktan saymadım. Arkadaşlık böyle bir şey değil.