Bir kız ve bir erkek nasıl arkadaş olabilir?

🔸15 senelik mahalle geçmişleri vardır. Hakikaten bacı-kardeş modunda büyümüşlerdir. Olabilir.

🔸İki taraf da birbirini beğenmeyecek. Hatta açıkça çirkin olacaklar. Birbirlerine karşı; karşı cins olarak gördürmeyecek soğutucu davranışları falan olacak.

🔸İki taraf da varlıklıdır ve hayattaki bazı eşikleri artık geçmişlerdir. Olabilir.

Bu ihtimaller dışında bu işi olduramazsın. Bu yobaz bir düşünce değil, insan tabiatının gayet sonucudur.

Edit: İş arkadaşları arasındaki selamlaşmaları falan arkadaşlıktan saymadım. Arkadaşlık böyle bir şey değil.