Peki o zaman.
Sizin anlayacağınız şekilde anlatayım.
Öncelikle birisi ile sevgili olduğunuz zaman onun sahibi olmuyorsunuz , sadece sevgilisi oluyorsunuz.
"Benim cevabım: Tabiki de hayır, benim kız arkadaşım olamayacağı gibi onun da erkek arkadaşı olamaz."
Türkçe'de tabiki de diye bir kelime yok. Konuştuğunuz dili iyi öğrenin.
Demek ki siz karşı cinsten birisi ile taşınca aklınıza hep farklı şeyler geliyor.
Normal insanların gelmemesi gerekir, onun bir insan olduğunu biliyor olmanız lazım.
Sizin kız arkadaşınızın olmaması sizin tercihizdir, ama kimseyi sizin gibi düşünmeye mecbur bırakamazsınız.
Kaldı ki, sevgiliniz bir birey ve sizden izin almak mecburiyetinde değildir.
Yani siz bir yerinize güvenmiyorsunuz diye, insanları da aynı kalıba sokamazsınız
Yüzlerce yıl önce bu düşünceler yok olmuştu. Şimdi yeniden hortlamış.
Yazık.
Sizin kendinize güvenmemeniz başkalarına sınır koyma hakkını size vermez.
bilginiz olsun 20. yüzyıldayız. 1800 lerde değiliz.
Siz okumaya sıkılmayıp, konuya cevap yazmaya üşenmediğiniz gibi bende sıkılmayıp ve üşenmeyip bu konuyu yazdım, tek tek yazılan cevapları da okudum, bu durumdan o kadar zevk aldım ki resmen günüm güzelleşti. Rahatsız olduğunuz bir şey varsa konuyu okumakla yükümlü değilsiniz. Hayırlı forumlar.