Hocam imkanın varsa özel hastane deneyimle. Benim eşim yalovada doğum yaptı 15 bin tl ödedim. Doktoru Aybala diye bilinen bir doktor. Yakın olduğu için söylüyorum. Olurda yalovada falan olursa eş kaza her konuda yardımcı olurum. Şimdiden Allah analı babalı sağlıklı büyütsün.
Devlet hastaneleri de iyi fakat istanbulda o iş olmaz. Mikrop bakteri vs.
Özel hastanede doğum tecrübeli arkadaşlar
53
●1.394
- 09-08-2024, 15:51:55ben de gücünüz yetiyorsa özel hastanede yaptırmanızı önereceğim. Ama çok arada derede, kenarda köşede kalmış no-name bir özel hastane yerine devlet yeğdir diye düşünüyorum. devlet hastanesinden hastanesine de değişiyordur herhalde ama devlette bir güvenlik sorunu olacağını genel olarak sanmıyorum ama güvenlik açısından değilse de eşinizin konforu açısından imkanınız varsa özel hastaneyi düşünebilirsiniz çünkü doğum yapmak zaten travmatik bir süreç. Bir ömür boyu belki ama özellikle de doğum sonrası kısa vadede izleri süren bir şey o yüzden daha konforlu ve keyifli yapabilme imkanı varsa, lohusalık dönemini bile daha iyi geçirmesine yardımcı olacaktır.
Şu andaki fiyatlarını hiç bilmiyorum ama ben ilk doğumumu 2011 yılında Medipol Kadıköy Hastanesi'nde, ikinci doğumumu 2016 yılında Kozyatağı Central Hospital'da yaptım ancak doktorum her ikisinde de dışarıdan geldi. Hastanenin doktorunu kullanmadım. O açıdan bir şey diyemeyeceğim ama her iki hastaneden de sorunsuz ve memnun ayrıldım. Birini seçmek zorunda kalırsam da Medipol derim. Çocuk doktoru ekipleri de oldukça büyük ve hastane çok donanımlı. Central hospital daha butik bir hastane - 09-08-2024, 19:06:17Hangi hastane hocam 22k olan?MasterLaw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Medical park normal veya sezeryan fark etmez doğum paketi 75 bin
Amerikan hospital 145 bin doğum paketi
Medicana da 125 bin - 09-08-2024, 23:53:5913.07.2024 tarihinde eşim devlet hastanesinde sezaryen ile doğum yaptı ve tek kişilik oda, bitmeyen ilgi ve alaka gösterdiler,ZekiOzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Resmen özel hastane gibiydi,
Bence özel hastane doğum gibi alternatifi olan durumlar için israf devleti tavsiye ederim,
Biz her şeyinden çok memnun kaldık. - 10-08-2024, 10:34:02Karaman,ZekiOzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ancak hastanenin diğer departmanları böyle değil,
Şaşırtıcı derece de memnun ettiler,
Yardımcı olan doktor ve hemşirelerin aldığı tüm paralar helal yani,