CavitUcaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
13.07.2024 tarihinde eşim devlet hastanesinde sezaryen ile doğum yaptı ve tek kişilik oda, bitmeyen ilgi ve alaka gösterdiler,

Resmen özel hastane gibiydi,

Bence özel hastane doğum gibi alternatifi olan durumlar için israf devleti tavsiye ederim,

Biz her şeyinden çok memnun kaldık.
Hangi il hocam?