Arkadaşlar merhaba,
Eşim hamile inşallah kasım sonu gibi doğum olacak. İlk hamileliği olması ve endişe ve korkusunun fazla olması nedeniyle eşim özel hastanede doğum yapmak istiyor.
İstanbul Anadolu yakası için fiyatlar 60k lardan başlıyor 140k lara kadar gidiyor. Devlet hastanesi konusunda da çekiniyor ama ben devlet hastanesini daha iyi buluyorum (ticari amaç olmadığı için)
Değerli yorum ve tavsiyelerinize ihtiyacım var.
13.07.2024 tarihinde eşim devlet hastanesinde sezaryen ile doğum yaptı ve tek kişilik oda, bitmeyen ilgi ve alaka gösterdiler,
Resmen özel hastane gibiydi,
Bence özel hastane doğum gibi alternatifi olan durumlar için israf devleti tavsiye ederim,
Biz her şeyinden çok memnun kaldık.