ben de gücünüz yetiyorsa özel hastanede yaptırmanızı önereceğim. Ama çok arada derede, kenarda köşede kalmış no-name bir özel hastane yerine devlet yeğdir diye düşünüyorum. devlet hastanesinden hastanesine de değişiyordur herhalde ama devlette bir güvenlik sorunu olacağını genel olarak sanmıyorum ama güvenlik açısından değilse de eşinizin konforu açısından imkanınız varsa özel hastaneyi düşünebilirsiniz çünkü doğum yapmak zaten travmatik bir süreç. Bir ömür boyu belki ama özellikle de doğum sonrası kısa vadede izleri süren bir şey o yüzden daha konforlu ve keyifli yapabilme imkanı varsa, lohusalık dönemini bile daha iyi geçirmesine yardımcı olacaktır.
Şu andaki fiyatlarını hiç bilmiyorum ama ben ilk doğumumu 2011 yılında Medipol Kadıköy Hastanesi'nde, ikinci doğumumu 2016 yılında Kozyatağı Central Hospital'da yaptım ancak doktorum her ikisinde de dışarıdan geldi. Hastanenin doktorunu kullanmadım. O açıdan bir şey diyemeyeceğim ama her iki hastaneden de sorunsuz ve memnun ayrıldım. Birini seçmek zorunda kalırsam da Medipol derim. Çocuk doktoru ekipleri de oldukça büyük ve hastane çok donanımlı. Central hospital daha butik bir hastane