• 08-08-2024, 12:06:34
    #1
    Merhaba arkadaşlar ticari bir aracımız var, arka 3lü koltuklar yatıyor biliyorsunuz. Yalnız bu koltuklar yatırıp, kaldırdıktan sonra sabit durmuyor yani kilitlenmiyor. Acaba makasında, kilitlemesinde mi problem var. Bunların tamiri oluyor mu bilen var mıdır?
  • 08-08-2024, 12:56:00
    #2
    Kokpit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar ticari bir aracımız var, arka 3lü koltuklar yatıyor biliyorsunuz. Yalnız bu koltuklar yatırıp, kaldırdıktan sonra sabit durmuyor yani kilitlenmiyor. Acaba makasında, kilitlemesinde mi problem var. Bunların tamiri oluyor mu bilen var mıdır?
    İyi bir oto döşemeciye gidin hallederler.
  • 08-08-2024, 13:16:26
    #3
    HeavenOfDeviL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi bir oto döşemeciye gidin hallederler.
    Çok teşekkür ederim.
  • 08-08-2024, 13:21:51
    #4
    Dediğiniz gibi makas veya koltuğu tutan parça arızalanmış olabilir. Bir ustaya gösterin, belki basit bir şeydir sizde kontrol edin. Eğer kırık vb. durum var ise yedek parça değişimiyle de çözülebilir.

    Şimdi görmeden net yorum yapamıyorum.
  • 08-08-2024, 13:23:38
    #5
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğiniz gibi makas veya koltuğu tutan parça arızalanmış olabilir. Bir ustaya gösterin, belki basit bir şeydir sizde kontrol edin. Eğer kırık vb. durum var ise yedek parça değişimiyle de çözülebilir.

    Şimdi görmeden net yorum yapamıyorum.
    Çok teşekkür ederim, zaten satacağız ama bu şekilde vermek istemiyorum. İnsanı gerçekten rahatsız ediyor.
  • 08-08-2024, 13:26:19
    #6
    Kokpit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkür ederim, zaten satacağız ama bu şekilde vermek istemiyorum. İnsanı gerçekten rahatsız ediyor.
    Ne güzel düşünceniz var tebrikler. Genelde insanlar satacağı malın bakımını vs. yapmayıp nasıl olsa satacağım şeklinde düşünüp o şekilde satıyorlar masraf etmemek için.

    Umarım kolayca çözülür. Çözemezseniz satarken konuyu belirtir buna göre pazarlık yapabilirsiniz vicdanen de rahat olmuş olursunuz.

    Tekrar tebrik ederim.
  • 08-08-2024, 13:28:36
    #7
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne güzel düşünceniz var tebrikler. Genelde insanlar satacağı malın bakımını vs. yapmayıp nasıl olsa satacağım şeklinde düşünüp o şekilde satıyorlar masraf etmemek için.

    Umarım kolayca çözülür. Çözemezseniz satarken konuyu belirtir buna göre pazarlık yapabilirsiniz vicdanen de rahat olmuş olursunuz.

    Tekrar tebrik ederim.
    Cebimizdeki 500-1000 TL ile beddua almaktansa, cebimizden çıkan 500-1000 TL ile dua almak daha hayırlı geliyor. Teşekkür ederim, o sizin güzel görüşünüz. Bugün yarın bir dolaşacağım döşemecileri.