Çok teşekkür ederim,

zaten satacağız ama bu şekilde vermek istemiyorum. İnsanı gerçekten rahatsız ediyor.
Ne güzel düşünceniz var tebrikler. Genelde insanlar satacağı malın bakımını vs. yapmayıp nasıl olsa satacağım şeklinde düşünüp o şekilde satıyorlar masraf etmemek için.
Umarım kolayca çözülür. Çözemezseniz satarken konuyu belirtir buna göre pazarlık yapabilirsiniz vicdanen de rahat olmuş olursunuz.
Tekrar tebrik ederim.