sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne güzel düşünceniz var tebrikler. Genelde insanlar satacağı malın bakımını vs. yapmayıp nasıl olsa satacağım şeklinde düşünüp o şekilde satıyorlar masraf etmemek için.

Umarım kolayca çözülür. Çözemezseniz satarken konuyu belirtir buna göre pazarlık yapabilirsiniz vicdanen de rahat olmuş olursunuz.

Tekrar tebrik ederim.
Cebimizdeki 500-1000 TL ile beddua almaktansa, cebimizden çıkan 500-1000 TL ile dua almak daha hayırlı geliyor. Teşekkür ederim, o sizin güzel görüşünüz. Bugün yarın bir dolaşacağım döşemecileri.