Ne güzel düşünceniz var tebrikler. Genelde insanlar satacağı malın bakımını vs. yapmayıp nasıl olsa satacağım şeklinde düşünüp o şekilde satıyorlar masraf etmemek için.
Umarım kolayca çözülür. Çözemezseniz satarken konuyu belirtir buna göre pazarlık yapabilirsiniz vicdanen de rahat olmuş olursunuz.
Tekrar tebrik ederim.
Cebimizdeki 500-1000 TL ile beddua almaktansa, cebimizden çıkan 500-1000 TL ile dua almak daha hayırlı geliyor.

Teşekkür ederim, o sizin güzel görüşünüz. Bugün yarın bir dolaşacağım döşemecileri.