1)0kuldan gelen puanların 100-500 arasında olacağı söyleniyor böyle hesapladığımızda en kötüsü 15 alırken en iyisi 75 alacak ve bu okuldan gelen puan farkını daha çok artıracaktır ama ösym okuldan gelen puanlar arasındaki farkı azallttıklarını söylüyorlar burda tam bir çelişki var.

2) ÖSS sonrasında ham puanlar 100-500 arasında olacak ve okuldan gelen puanlar 0,15 le çarpılacak diyorlar kafam iyice karıştı ya bilen ya da dershaneye gidip yerinde öğrenen varas bizleri de bilgilendirir mi?