harslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onları anladım da puan farkının azalacağı söylendi arttı buna sinir oldum. tamam puan aralığıda 500 e çıktı da en kötünün 15 alacağı puan diliminde yine binlerce kişi bu öğrenciyi geçecektir...
Kimse kolay kolay 15 puan alamaz. Hem okulun öss başarısının çok kötü hemde kendisinin okulda sonlarda yer alması gerekir. Zaten öyle bir öğrencinin sınavla işi olmaz.