• 04-08-2024, 00:59:46
    #1
    Wordpress
    Az önce haberleri açtığımda hizbullah'ın israil'i vurduğunu gördüm. Aşağıdaki video ve benzerleri de sıkça paylaşılıyor. Ben pek bir şey çıkacağını düşünmüyorum.



    https://x.com/Baykucemil56325/status...55325983330669


  • 04-08-2024, 01:04:46
    #2
    50 tanesinin 49unu zaten havada imha ediyor.
  • 04-08-2024, 01:05:50
    #3
    GZR
    Tek Niyet: Memnuniyet ✅
    https://youtu.be/OkslZO4a-3s?si=t0AMwJsvfYSE_rJn
  • 04-08-2024, 01:06:38
    #4
    Demir kubbe hepsini patlattı
  • 04-08-2024, 01:07:42
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bu İsrail'i Vuran Ne Kadar Devlet Varsa Hepsi Salak Şov Yapıp Şurayı Burayı Vuracaz Diyorlar Bu Bölgeyi Vuracaz Diyorlar İsrail Ona Göre Savunma Yapıp Duruma Müdahale Ediyor.
  • 04-08-2024, 01:10:35
    #7
    Gaz alma operasyonu başarıyla tamamlanmıştır.
  • 04-08-2024, 01:12:57
    #8
    Dixon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gaz alma operasyonu başarıyla tamamlanmıştır.
    Hizbullah iran'a ait değil.

    Hizbullah Türkiye'deki hizbullah'da değil.

    Lübnan Hizbullah'ı diğerlerinden farklıdır. Diğer hizbullahtan da farklıdır. Çok karıştırılıyor. Hatta bu sebepden kendilerini Lübnan Hizbullah'ı olarak isimlendiriyorlar.
  • 04-08-2024, 01:15:05
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hizbullah iran'a ait değil.

    Hizbullah Türkiye'deki hizbullah'da değil.

    Lübnan Hizbullah'ı diğerlerinden farklıdır. Diğer hizbullahtan da farklıdır. Çok karıştırılıyor. Hatta bu sebepden kendilerini Lübnan Hizbullah'ı olarak isimlendiriyorlar.
    Biliyorum liderleri fuat şükür öldürüldü, onun için bu füzeler muhtemelen ama günün sonunda israil yerle bir olmamışsa benim için gazdan öteye geçemez.