Az önce haberleri açtığımda hizbullah'ın israil'i vurduğunu gördüm. Aşağıdaki video ve benzerleri de sıkça paylaşılıyor. Ben pek bir şey çıkacağını düşünmüyorum.



https://x.com/Baykucemil56325/status...55325983330669