Üstteki vatandaşı çoktaaaan engellediğim için alıntılayamıyorum, o yine de bir şekilde bana bulaşmaya gayret gösteriyor. Hiçbir şeyi olmayan bir örgüt ile 7-8 aydır uğraşıyor, doğrudur. Belki başkası olsa tek atom bombası ile dümdüz edip yaşayan tüm canlıların toz ile havaya karışmasını sağlar birkaç saatte meseleyi kökünden çözerdi, bunu istiyorsanız söyleyin de bilelim. İsrail daha fazla sivile zarar vermemek için rastgele bombalamıyor, ayrıca tam olarak meselenin bitmesi için ne olması gerekiyor hadi karşısında bir ülke olsa barış görüşmesi olur ne bileyim yenilgiyi duyururlar antlaşma falan sağlanır ama karşılarında bir terör örgütü var, haliyle terörle mücadele mevzuları teröristle müzakere edilmez. Anlaşılan sizin vay be ne güzel çözdüler birkaç saatte meseleyi demeniz için Nagazaki ve Hiroşima benzeri bir manzara görmeniz gerekiyor, o günlerde Amerika'nın elinde olandan çok daha fazlası var şu an İsrail'in elinde hatırlatayım, Gazze'de ise yiyecek ekmek dahi yok. İsrail'i başarılı veya kazanmış saymak için nefes alan her canlının yok edilmesi falan mı gerekiyor size göre? Neyse, sormadım sayın şimdi cevap falan vermeye kalkarsınız yok yere muhatap olmak zorunda kalırız boşuna zaman kaybı. Kucak falan o terbiyesiz ifadeler sizin ağzınıza yakışır, Amerika mı İsrail'i yönetiyor yoksa Amerika'nın siyaset ve ekonomisini yöneten Yahudiler mi Amerika'yı yönetiyor o biraz tartışmalı ama olmayan bilginizi sınamam merak etmeyin. Son olarak İsrail kaybetmez merak etmeyin, öyle saçma sapan istekleriniz kabul olsa yıllardır kaybederdi zaten elbet günün birinde diye kendinizi daha bir 80 yıl avutursunuz işte öyle, atı alan Üsküdar'ı geçer arkasından görürsün bak kaybedecek diye söylenir durursunuz. Tank, uçak, uçak gemisi, destroyer, füze, nükleer, demir kubbe vs. ne ararsan var ama bir avuç peçeli terörist militanına yenilecekler hee, peki görürsem söylerim.