Biliyorum liderleri fuat şükür öldürüldü, onun için bu füzeler muhtemelen ama günün sonunda israil yerle bir olmamışsa benim için gazdan öteye geçemez.
Lübnan Hizbullah'ı daha önce ciddi zarar vermişti İsrail'e 6 gün savaşlarında tüm arap ülkelerin yapamadığı kadar.
Destekleri olsada maddi güçleri yetersiz bu sebeple ben gaz alma olarak değilde İran'dan para istemek için yapılan bir icraat olarak görüyorum.
Ne yazık ki avrupa ve abd arkasındaki desteği kesmeden hiç birşey olmaz israil'e arapları hepsini yerle bir eder.
Türkiye'de mevcut sıkıntılar (ekonomi, sığınmacı vb.) nedeni ile kürecik ve incirliyi kapatamayacak kadar kötü bir durumda...
Bu sebeple savaşın bir an önce durdurulmasını istemek ve çalışmak en doğrusu.