Kiz meselesi(buyuklerimden tavsiyeye ihtiyacim var)
16
●880
- 03-08-2024, 11:14:18Öncelikle sabır diliyorum. Bu tip konular pamuk ipliğine bağlıdır. Karşı tarafı da anlamaya çalışmakta fayda var. Bir anda oraya çıkan ve tanımadıkları biri kızlarını ellerinden almak isteyeceklerini duyunca ve sıkı düşüncelere sahipseler ilk zamanlar sert tepkiler vermeleri normaldir. Kaçmak tabi ki maddi şartlara bağlıdır ve en son çare olmalıdır önce çözümü düşünülmeli. Çözüm adına da böyle durumlarda en başta zamana yaymakta yarar vardır. Sonrasında ise her mahallede sözüne güvenilir birkaç yaşlı kesimden kişiler vardır. Bunlara ulaşıp kızın ailesiyle konuşulması rica edilebilir. En etkili yollardan biridir. Bundan sonra seni dinlerlerse gidin birlikte de kızın sadece anne babasıyla konuşun. Fakat bu konudaki en iyi kolaylştırıcı mahalle büyüklerinden birilerinin arayı bulmasıdır. En kötü belediye başkanı muhtar tarzı isimlerle konuş. Onlarla bir adım atılması yararınıza olacaktır. Kolaylıklar dilerim
- 03-08-2024, 11:18:46gencsın bak ben hayatımda yanlış ettim sevdik kactık 4 yıl neler cektim yurt dışında abisi bu iş uzadı dedi hep akıl fikir verip aramızı soguttu ve en sonunda cocuk yokken ayrılalım dedik ve bitti 10 yıl bekar kaldım ve görucu usulu yeniden evlendim şimdi 3 cocugum var evim arabam işim gucum var hamd olsun hata yapma sevgi gelip gecer dersem kızma geciyor bu zamanda ev kurmak evlenmek en az 500k gerek bugun bir altın alalım desen en az 250k ev eşyası beyaz eşya mobilya desek en az 200k salondu giderlerdi 500k butce lazım oyle 50 100 bıne evlenmeyi planlama rezil olursun benden söylemesi
- 03-08-2024, 11:30:44Aile en önemli şey.
Bugün kaçıp gitsen de karşı taraf ailesini silemez.
Ailesi sürekli geri gelmesini, aksi halde kendisiyle görüşmeyeceğini belirtirse bu durum aranızın da bozulmasına neden olur.
Yol yakınken vazgeç bence.
Dünyada tek kadın o, tek erkek de sen değilsin. - 03-08-2024, 21:45:44Paran varsa , evin varsa , rahat geçinebilirim diyorsan kaçır. ( çok karşıyım ama çıkmazdasın )
Eğer bunlar yoksa git ailesinin yanına anlat derdini köprüyü geçene kadar ayıya dayı de sonra da peşinden koşarlar
Bana kalırsa bırak gitsin derim annesi işler işler kız ayrılırsa çok zoruna gider. Ama bunu demek kolay yapması zor ben olsam sonuna kadar giderim ama yüreğimle. Mantığımla hareket edecek olsam yoksa var yapar mal mülkünle başarınla pişman ederim. - 03-08-2024, 23:36:45Üyeliği durdurulduCok sukur evim var tek basima yasiyorum. İsim de var. Kacirirsam zaten kiz diyor ben burda yasamak istemiyorum ailemi bile gormek istemiyorum diyor hayirlisi olsunozturrk34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-08-2024, 03:06:33Herşey madddiyat değildir be kardeş, ben eşimi kaçırdığımda bırak param olmasını bir o kadar borçluydum ve beraber çalıştık ödedik eğer ki gerçekten birbirinizi seviyorsanız her şeyin üstesinde gelir borcu öder refah seviyesine ulaşırsınız ama herşeyin başı sevgi ve saygı tabi ki Allah kolaylık versin.hasany19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-08-2024, 08:23:50Abi kendine gel sen galericisin😂ugur_kaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-08-2024, 10:04:51hala böyle şeyler var mıymış ya şaşırdım. ayrıca aşk sevgi boş iş. karın doyurmaz. hepi topu 1 sene sonra birbirinizden bıkacaksınız zaten. boşuna hayatımı mahvetmişim diyeceksin. hormonların gücü adına hareket etme. mantıklı ol. hayat o kadar pembe değil. birini sevdin diye onla olmak zorunda değilsin. aşkın kölesi olmayın. aklın kölesi olun. abla tavsiyesi. aşk biter geride kırık kalpler, borçlar ve fakirlik kalır.
