ugur_kaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herşey madddiyat değildir be kardeş, ben eşimi kaçırdığımda bırak param olmasını bir o kadar borçluydum ve beraber çalıştık ödedik eğer ki gerçekten birbirinizi seviyorsanız her şeyin üstesinde gelir borcu öder refah seviyesine ulaşırsınız ama herşeyin başı sevgi ve saygı tabi ki Allah kolaylık versin.
Abi kendine gel sen galericisin😂