Öncelikle sabır diliyorum. Bu tip konular pamuk ipliğine bağlıdır. Karşı tarafı da anlamaya çalışmakta fayda var. Bir anda oraya çıkan ve tanımadıkları biri kızlarını ellerinden almak isteyeceklerini duyunca ve sıkı düşüncelere sahipseler ilk zamanlar sert tepkiler vermeleri normaldir. Kaçmak tabi ki maddi şartlara bağlıdır ve en son çare olmalıdır önce çözümü düşünülmeli. Çözüm adına da böyle durumlarda en başta zamana yaymakta yarar vardır. Sonrasında ise her mahallede sözüne güvenilir birkaç yaşlı kesimden kişiler vardır. Bunlara ulaşıp kızın ailesiyle konuşulması rica edilebilir. En etkili yollardan biridir. Bundan sonra seni dinlerlerse gidin birlikte de kızın sadece anne babasıyla konuşun. Fakat bu konudaki en iyi kolaylştırıcı mahalle büyüklerinden birilerinin arayı bulmasıdır. En kötü belediye başkanı muhtar tarzı isimlerle konuş. Onlarla bir adım atılması yararınıza olacaktır. Kolaylıklar dilerim