ozturrk34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Paran varsa , evin varsa , rahat geçinebilirim diyorsan kaçır. ( çok karşıyım ama çıkmazdasın )

Eğer bunlar yoksa git ailesinin yanına anlat derdini köprüyü geçene kadar ayıya dayı de sonra da peşinden koşarlar

Bana kalırsa bırak gitsin derim annesi işler işler kız ayrılırsa çok zoruna gider. Ama bunu demek kolay yapması zor ben olsam sonuna kadar giderim ama yüreğimle. Mantığımla hareket edecek olsam yoksa var yapar mal mülkünle başarınla pişman ederim.
Cok sukur evim var tek basima yasiyorum. İsim de var. Kacirirsam zaten kiz diyor ben burda yasamak istemiyorum ailemi bile gormek istemiyorum diyor hayirlisi olsun