Bu farklı bir konu buz çalıntı lisanstan bahsediyoruz.
Ki bunu satıcılar bilmiyor mu sanıyorsunuz, toplu lisanslarin satıldıklarini
Hocam sizin bahsettiğiniz şey ne biliyor musunuz?
Etik dışı yapılan kazançlı bir işten etik dışı başka bir fayda doğması çok olağan ve nitekim öyle olmuş.
"Ben hakkım olmadan bu lisansı satıyorum ama satıcı biliyor bu durumu siz ne sanıyorsunuz?"diyerek işin içinden ne yazık ki çıkamazsınız.
Bu benzer durumda olan tüm satıcılar için geçerli. Hakkınız olmayan bir kazanç elde edip başkasının kazancını daha haksız buluyorsunuz.
Finalde iki kazançta haksızdır. Üreticinin ses çıkartmaması durumu normalleştirmiyor ne yazık ki.