Bu farklı bir konu buz çalıntı lisanstan bahsediyoruz.
Ki bunu satıcılar bilmiyor mu sanıyorsunuz, toplu lisanslarin satıldıklarini
Etik değerler üzerinden konuşacaksak bu konuşmada sizin de söz hakkınız olduğunu düşünmüyorum açıkcası. Fakat sizin lisansınızın kullanılması konusunda haklısınız.
japonadam'ın yaptığı ne kadar yanlışsa sizin yaptığınız da aynı orantıda yanlış. Birisini hırsızlıkla suçlarken diğer taraftan kendimize bakmalıyız, bizim doğrumuz ne kadar doğru? Yasal dağıtıcı değilseniz sizin yaptığınız da "çalmaktan" farklı bir durum değil. Merak edip wp-rocket sitesine girip lisans detaylarını inceledim adamlar resmen kendi sitelerinize istediğiniz kadar kurabilirsiniz, satamazsınız demiş
Lisans, smm vs işleri yapanların diğerlerine çamur atmasını anlamıyorum gerçekten.