IAMKURUM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sizin bahsettiğiniz şey ne biliyor musunuz?
Etik dışı yapılan kazançlı bir işten etik dışı başka bir fayda doğması çok olağan ve nitekim öyle olmuş.

"Ben hakkım olmadan bu lisansı satıyorum ama satıcı biliyor bu durumu siz ne sanıyorsunuz?"diyerek işin içinden ne yazık ki çıkamazsınız.

Bu benzer durumda olan tüm satıcılar için geçerli. Hakkınız olmayan bir kazanç elde edip başkasının kazancını daha haksız buluyorsunuz.

Finalde iki kazançta haksızdır. Üreticinin ses çıkartmaması durumu normalleştirmiyor ne yazık ki.

bu konudan bagimsiz olarak, bu mesajdaki argumana diger lisans satıcıları ne cevap verecek gerçekten merak ediyorum, konu tüm meraki ve heyecaniyla takip