• 30-07-2024, 08:40:11
    #10
    Hocam öncelikle çok geçmiş olsun.
    Aracı olanın başına herşey gelebiliyor malesef.
    Bende bir gün yolda giderken kaputtan acayip sesler gelmeye başladı. Ama öyle böyle değil 😊
    Korkudan hemen kenara çekip bıraktım arabayı.
    Kaputu açtım baktım benimkinin de triger kayışı kopmuş ve parça kaputun içindeki diğer parçalara vuruyormuş.
    Ben aracı orada bırakıp eve döndüm. Eşim ilgilendi sağolsun. Çekici çağırmış önce ama sonra kayışın tutan yeri olduğunu görünce, parçalanan yeri kesmiş sanayiye kendisi yavaş yavaş götürüp kısa sürede yaptırmıştı.
    O gün bugündür yolda kalabilme durumunu hep aklıma yazarım.
    O gün yanımda param yok, üstüm başım ev hali, çocuğu kütüphaneye 15 dk da bırakıp geleceğim diye yola çıkmıştım halbuki.
    Geçirdiğim en zor günlerden biriydi sanırım😊
    Yanı kısacası bunlar normal şeyler.
    Önemli olan olabilecek durumlar karşısında çözüm olması. Gerisi önemli değil bana göre. Sağlığımıza bişey olmasın.
  • 30-07-2024, 12:44:38
    #11
    Arkadaşlar, sorun çözüldü şükürler olsun. 10 bine maal oldu bana ama olsun. Gergi ve kasnağı ve bilyası değişti, yeni kayış takıldı, değişmişken devirdaim de değişti, değişmişken 2 3 bilyası daha değişti. Ve bazı kasnaklar değişti. Ve antifiriz tekrardan dolduruldu oranı ile. Şuanda hareret vs yok şükür. Yağda su, suda yağ vs hiçbiri yok. Fan vs herşey normale döndü.

    Ayrıca başka ustaya yaptırdım. O ustaya güvenim bitti.


    Seomudedin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke koptuktan sonra haraket ettirmeseydiniz hocam. Benim de başıma geldi gergi bilyası bilye dağıtmış o yüzden kayışı parcalamisti. Tanıdığım bir usta var risk almak istiyorsan sür getir yoksa çekiciyle getir devir daim pompası ona bağlı demişti. Bende çekiciyle alıp götürdüm halatı bilyayi degistirdiler. İnsAllah zarar verecek bir şeyler olmamıştır.
    Seomudedin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhtemelen olmaz o da demişti zaten buraya kadar getirsende tahmini 5 km vardır o yol bir şey olmazdı o kadar mesafeden dedi ama ben çekiciyle alıp götürdüm kafam rahat olsun diye.
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun abi
    Tncr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun, anlattığınıza istinaden korkacak bir durum yok diye düşünüyorum. Kayış, bilya değişimi ile problem giderilir gibi.
    logonukesfet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun reis
    Tabut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde gergi bilyası dağılmıştı kayış yerinden baya çıkmıştı 30 km yol yaptim bişey olmaz merak etme dediler onlar değişti üstüne 3k kilometre yaptim bişey olmadi
    elyesaayse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öncelikle çok geçmiş olsun.
    Aracı olanın başına herşey gelebiliyor malesef.
    Bende bir gün yolda giderken kaputtan acayip sesler gelmeye başladı. Ama öyle böyle değil 😊
    Korkudan hemen kenara çekip bıraktım arabayı.
    Kaputu açtım baktım benimkinin de triger kayışı kopmuş ve parça kaputun içindeki diğer parçalara vuruyormuş.
    Ben aracı orada bırakıp eve döndüm. Eşim ilgilendi sağolsun. Çekici çağırmış önce ama sonra kayışın tutan yeri olduğunu görünce, parçalanan yeri kesmiş sanayiye kendisi yavaş yavaş götürüp kısa sürede yaptırmıştı.
    O gün bugündür yolda kalabilme durumunu hep aklıma yazarım.
    O gün yanımda param yok, üstüm başım ev hali, çocuğu kütüphaneye 15 dk da bırakıp geleceğim diye yola çıkmıştım halbuki.
    Geçirdiğim en zor günlerden biriydi sanırım😊
    Yanı kısacası bunlar normal şeyler.
    Önemli olan olabilecek durumlar karşısında çözüm olması. Gerisi önemli değil bana göre. Sağlığımıza bişey olmasın.
  • 30-07-2024, 12:48:58
    #12
    sunucuoptimizasyon.com
    V kayışınıdan bir şey olmaz triger'den korkun.
  • 30-07-2024, 12:56:32
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar, sorun çözüldü şükürler olsun. 10 bine maal oldu bana ama olsun. Gergi ve kasnağı ve bilyası değişti, yeni kayış takıldı, değişmişken devirdaim de değişti, değişmişken 2 3 bilyası daha değişti. Ve bazı kasnaklar değişti. Ve antifiriz tekrardan dolduruldu oranı ile. Şuanda hareret vs yok şükür. Yağda su, suda yağ vs hiçbiri yok. Fan vs herşey normale döndü.

    Ayrıca başka ustaya yaptırdım. O ustaya güvenim bitti.
    Geçmiş olsun hocam kendinize tanıdık vs bulabilirseniz bir usta bulmaya sürekli aracınızı ona götürmeye çalışın. Bana o günde risk alma çekiciyle getir demeseydi belki bende daha büyük sorun yaşardım sizin usta biraz fazla ozguvenliymis sanırım.
  • 30-07-2024, 13:00:32
    #14
    Triger kopsa daha beterdi yalnız aklı selim ustalara gidin ben ufacık şeyde kenara çekip çekiciyle götürüyorum o nasıl ustaymış o vaziyette sürüp ya hasarı katlasaydı
  • 30-07-2024, 13:03:40
    #15
    10 gün kadar soğutma sıvısını kontrol et.
    biraz eksiltme yapacaktır. Endişe etme.

    çok geçmiş olsun
  • 31-07-2024, 01:59:36
    #16
    Triger kopsaydı verdiğiniz paranın yanına bir sıfır daha eklerdiniz.İyi fiyata halletmişssiniz.Allah beterinden korusun