Hocam öncelikle çok geçmiş olsun.
Aracı olanın başına herşey gelebiliyor malesef.
Bende bir gün yolda giderken kaputtan acayip sesler gelmeye başladı. Ama öyle böyle değil 😊
Korkudan hemen kenara çekip bıraktım arabayı.
Kaputu açtım baktım benimkinin de triger kayışı kopmuş ve parça kaputun içindeki diğer parçalara vuruyormuş.
Ben aracı orada bırakıp eve döndüm. Eşim ilgilendi sağolsun. Çekici çağırmış önce ama sonra kayışın tutan yeri olduğunu görünce, parçalanan yeri kesmiş sanayiye kendisi yavaş yavaş götürüp kısa sürede yaptırmıştı.
O gün bugündür yolda kalabilme durumunu hep aklıma yazarım.
O gün yanımda param yok, üstüm başım ev hali, çocuğu kütüphaneye 15 dk da bırakıp geleceğim diye yola çıkmıştım halbuki.
Geçirdiğim en zor günlerden biriydi sanırım😊
Yanı kısacası bunlar normal şeyler.
Önemli olan olabilecek durumlar karşısında çözüm olması. Gerisi önemli değil bana göre. Sağlığımıza bişey olmasın.