Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar, sorun çözüldü şükürler olsun. 10 bine maal oldu bana ama olsun. Gergi ve kasnağı ve bilyası değişti, yeni kayış takıldı, değişmişken devirdaim de değişti, değişmişken 2 3 bilyası daha değişti. Ve bazı kasnaklar değişti. Ve antifiriz tekrardan dolduruldu oranı ile. Şuanda hareret vs yok şükür. Yağda su, suda yağ vs hiçbiri yok. Fan vs herşey normale döndü.

Ayrıca başka ustaya yaptırdım. O ustaya güvenim bitti.
Geçmiş olsun hocam kendinize tanıdık vs bulabilirseniz bir usta bulmaya sürekli aracınızı ona götürmeye çalışın. Bana o günde risk alma çekiciyle getir demeseydi belki bende daha büyük sorun yaşardım sizin usta biraz fazla ozguvenliymis sanırım.