• 28-07-2024, 10:26:21
    #1
    Merhaba bir hafta önce farkettim . Kopegim 7 yasında pomeranian burnu koyu kahveydi bildiğiniz sarı oldu . Neden olabilir bilgisi olan varmı

  • 28-07-2024, 10:32:02
    #2
    Köpek komple değişmiş gibi geldi bana
  • 28-07-2024, 10:32:02
    #3
    hocam yanlış hatırlamıyorsam bir rahatsızlıktan ötürü.
    veterinere götürmenizde fayda var.
  • 28-07-2024, 10:32:51
    #4
    Yaşlandığı için olabilir mi?
  • 28-07-2024, 10:34:52
    #5
    msbadilli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşlandığı için olabilir mi?
    İnternette binbir sey yazıyor acıkcası bilemedim . Bir sorunu yok masallahı var vızır vızır
  • 28-07-2024, 10:35:53
    #6
    https://www.instagram.com/p/CDxCQ1NlTj-/


    Böyle bir post gördüm hocam köpeklerde de insanlardaki gibi yaşlandıkça pigment kaybı olduğu için burun renkleri değişebiliyormuş.
  • 28-07-2024, 10:36:52
    #7
    Birçok sebebi var bunun.

    Plastik kaptan mama yiyor veya su içiyorsa zamanla yapabiliyor. (Köpeklerin plastik kaplara alerjisi var diye hatırlıyorum)

    Yediği mama sonucu tüylerinde ve vücutlarında değişiklik görülebilir.

    Yaşından dolayı kaynaklanıyor olabilir.

    Genetiğinden gelen bir durum olabilir.

    En doğru ve net cevabı veteriner hekimler tarafından alabilirsiniz.
  • 28-07-2024, 10:47:36
    #8
    Ben doğduğum günden beri köpek beslerim tabiri caizse, bu olay köpeklerde arada olur sonra tekrar eski haline gelir. Benim düşüncem vitamin eksikliğinden kaynaklı birşey diye düşünüyorum. Terrier köpeğimde bir dönem komple tüy dökülmeside yaşanmıştı, oda vitamin eksikliğine bağlıydı. Köpeğin yemesi, içmesi, hareketliliği normalse fazla takılmayın, bazı klinikler deneme tahtası gibi kullanıyor hayvanları, hayvanıda ilaç manyağı yapmanın alemi yok.
  • 28-07-2024, 11:04:16
    #9
    Dixon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben doğduğum günden beri köpek beslerim tabiri caizse, bu olay köpeklerde arada olur sonra tekrar eski haline gelir. Benim düşüncem vitamin eksikliğinden kaynaklı birşey diye düşünüyorum. Terrier köpeğimde bir dönem komple tüy dökülmeside yaşanmıştı, oda vitamin eksikliğine bağlıydı. Köpeğin yemesi, içmesi, hareketliliği normalse fazla takılmayın, bazı klinikler deneme tahtası gibi kullanıyor hayvanları, hayvanıda ilaç manyağı yapmanın alemi yok.

    Kıyamadıgım ıcın en basından berı hep erdıgım mama royal canın mini starter Ayda bir iki vitamin takviyesi veriyorum Ayda 1 Odul niyetıne Yaş mama Veriyorum . Hepsi cok kaliteli olanlar Elımızden geldıgınce cıkarıyoruz koşturuyoruz oynatıyoruz zaten 2 kopegım var sureklı evdede oynuyorlar