Dixon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben doğduğum günden beri köpek beslerim tabiri caizse, bu olay köpeklerde arada olur sonra tekrar eski haline gelir. Benim düşüncem vitamin eksikliğinden kaynaklı birşey diye düşünüyorum. Terrier köpeğimde bir dönem komple tüy dökülmeside yaşanmıştı, oda vitamin eksikliğine bağlıydı. Köpeğin yemesi, içmesi, hareketliliği normalse fazla takılmayın, bazı klinikler deneme tahtası gibi kullanıyor hayvanları, hayvanıda ilaç manyağı yapmanın alemi yok.

Kıyamadıgım ıcın en basından berı hep erdıgım mama royal canın mini starter Ayda bir iki vitamin takviyesi veriyorum Ayda 1 Odul niyetıne Yaş mama Veriyorum . Hepsi cok kaliteli olanlar Elımızden geldıgınce cıkarıyoruz koşturuyoruz oynatıyoruz zaten 2 kopegım var sureklı evdede oynuyorlar