Ben doğduğum günden beri köpek beslerim tabiri caizse, bu olay köpeklerde arada olur sonra tekrar eski haline gelir. Benim düşüncem vitamin eksikliğinden kaynaklı birşey diye düşünüyorum. Terrier köpeğimde bir dönem komple tüy dökülmeside yaşanmıştı, oda vitamin eksikliğine bağlıydı. Köpeğin yemesi, içmesi, hareketliliği normalse fazla takılmayın, bazı klinikler deneme tahtası gibi kullanıyor hayvanları, hayvanıda ilaç manyağı yapmanın alemi yok.