• 26-07-2024, 15:11:05
    #10
    önü çok açık

    google piyasaya girdiğinde adı sanı bilinmiyordu. elinde süper bir teknoloji de yoktu.
    ama chatgpt'nin bir marka otoritesi var. dünyayı sarsan teknolojiyle başlıyor.

    googlenin alta vistayı çabucak solladığını düşündüğümüzde aynısını chatgptnin yapamaması için hiçbir neden yok
    4 kişi bunu beğendi.
  • 26-07-2024, 15:52:10
    #11
    google ı geçer mi geçmez mi bilmem ama umarım önemli bi rakip olur.piyasada google tek oldugu için bu kadar rahat,bu kadar pervasız her işinde.belki bu sayede yarışırlar,bizim işimize yarayacak adımlar atar ikiside
  • 26-07-2024, 16:48:19
    #12
    Bence ciddi bir rakip olabilir.
    Saçma sapan alakasız içerikler yüzünden insanlar aradığını bulamıyor bazen.
    Nerede çer çöp site var özellikle haber sitesi başa tutturuyor.
    Google artık yavaş yavaş siteye girmeden arama sonuçlarında ilgili içeriği göstermeye başlıyor. Buda site trafiğini ve reklam gelirini düşürecek bir durum.

    Bu işler hiç belli olmaz.
    Google çıktığında Yahoo dibe batmıştı.
    Tarih tekerrürden ibarettir.
  • 26-07-2024, 16:49:08
    #13
    En iyisi sanırım
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence ciddi bir rakip olabilir.
    Saçma sapan alakasız içerikler yüzünden insanlar aradığını bulamıyor bazen.
    Nerede çer çöp site var özellikle haber sitesi başa tutturuyor.
    Google artık yavaş yavaş siteye girmeden arama sonuçlarında ilgili içeriği göstermeye başlıyor. Buda site trafiğini ve reklam gelirini düşürecek bir durum.

    Bu işler hiç belli olmaz.
    Google çıktığında Yahoo dibe batmıştı.
    Tarih tekerrürden ibarettir.
    Bakalım altını doldurabilirlerse neden olmasın.
  • 26-07-2024, 16:52:10
    #14
    Google rakip olma ihtimali bile yok bence.
  • 26-07-2024, 19:43:01
    #15
    wait liste kaydoldum google bu sektörde tek tabanca kaldığı için şımardı iyi bir şamarı hak ediyor. google microsoft apple gibi kendi alanında tekel olan firmalar rakip olma ihtimali olan startup ları satın alarak önlerini kesiyorlar. gelişmenin önündeki engellerin biri bence bu konu. Zamanında Nokia doğru düzgün ram -rom- kamera çözünürlüğü eklemeden malını sattı. Eğer Apple ve Samsung telefon pazarında Nokia ile rekabete girmeseydi, büyük ihtimalle bugün 128GB hafıza, 4GB Ram , tam tamına 10 megapixel ultra çözünürlüklü kameralı, polifonik melodili tuşlu cep telefonları amiral gemisi olarak satılırdı.
  • 26-07-2024, 20:17:29
    #16
    En iyisi sanırım
    ledci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    wait liste kaydoldum google bu sektörde tek tabanca kaldığı için şımardı iyi bir şamarı hak ediyor. google microsoft apple gibi kendi alanında tekel olan firmalar rakip olma ihtimali olan startup ları satın alarak önlerini kesiyorlar. gelişmenin önündeki engellerin biri bence bu konu. Zamanında Nokia doğru düzgün ram -rom- kamera çözünürlüğü eklemeden malını sattı. Eğer Apple ve Samsung telefon pazarında Nokia ile rekabete girmeseydi, büyük ihtimalle bugün 128GB hafıza, 4GB Ram , tam tamına 10 megapixel ultra çözünürlüklü kameralı, polifonik melodili tuşlu cep telefonları amiral gemisi olarak satılırdı.
    Umuyorum tekelliği sarsan bir durum olur ki Google'da gelişmek zorunda kalır.
  • 27-07-2024, 02:41:22
    #17
    Gpt zaten googledan beslenirken google a rakip olmaları mümkün değil. Alternatif olur ancak.