ledci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
wait liste kaydoldum google bu sektörde tek tabanca kaldığı için şımardı iyi bir şamarı hak ediyor. google microsoft apple gibi kendi alanında tekel olan firmalar rakip olma ihtimali olan startup ları satın alarak önlerini kesiyorlar. gelişmenin önündeki engellerin biri bence bu konu. Zamanında Nokia doğru düzgün ram -rom- kamera çözünürlüğü eklemeden malını sattı. Eğer Apple ve Samsung telefon pazarında Nokia ile rekabete girmeseydi, büyük ihtimalle bugün 128GB hafıza, 4GB Ram , tam tamına 10 megapixel ultra çözünürlüklü kameralı, polifonik melodili tuşlu cep telefonları amiral gemisi olarak satılırdı.
Umuyorum tekelliği sarsan bir durum olur ki Google'da gelişmek zorunda kalır.