google ı geçer mi geçmez mi bilmem ama umarım önemli bi rakip olur.piyasada google tek oldugu için bu kadar rahat,bu kadar pervasız her işinde.belki bu sayede yarışırlar,bizim işimize yarayacak adımlar atar ikiside