• 22-07-2024, 23:47:50
    #1
    Hayatımda başıma gelmez diyordum
    Bir kızı sevmem diyordum
    Bir sabah namazı Teheccüd ile Allah'tan istedim
    Bir kızı sevdim oda beni sevdi
    Sevgili olduk
    18-21
    Ailesi okuyacak diyor, bende sevgili olmadan önce konuştum zaten tamam dedim beklicem seni dedim 5 yıl dedi tamam dedim(salaklık bende tabi)
    Sonra ailesi öğrenmiş
    Kız okuyacak peşini bırak kızın falan
    Ula sanki biz kovaladik o kaçtı
    Tamam diyor benim kızımdada hata var

    Annem bı yandan seni evlendiriyim su kız bu kız diye diye başımı çatlattı(yok diyorum her birine)
    Tabi bu durumlar yaşanırken aileme söylemedim
    Olmama ihtimali olabilir diye ki
    Zaten o şüphe hep vardı içimde
    Nasıl olacak nasıl olduracam keşke hiç yaşanmasaydi diye diye düşünmekten kafam patlamak üzereydi(sevgili iken)
    Kız 2 gün önce ara verelim dedi, bende ara veripte tekrar birleşen bir çift görmedim dedim, konuyu kapattım orda
    Bende bugün konuşup ayrıldım kızdan oda üzgün bende üzgün
    Ailesi yüzünden yada okumak istemesi yüzünden ayrıldık


    Şimdi burası ayrı bir konu


    Tiktokta gezinirken %85 video önüme kız veya erkek birbirinden ayrılmış video paylaşıyor birbirlerini özlüyorlar, hala aşıklar

    Burasıda ayrı bir konu

    Abi Allah muhafaza evlendik kalbimizde biri var aklımızdaki ile yaşayacağız

    Abi bu evlilikler nasıl iyi gidicek?

    Hadi evlendim diyelim ben nasıl unutucam
    Hadi unutamadım evlendigim kıza nasıl ilgi gostericem, hadi beni sildim, ya evlendigim kızın unutamadığı biri varsa ben onu nasıl mutlu edicem
    Ne yapsam yaranamam

    Bide paylaşıyorlar seni rezil etmek için evlenecem karşına başkası ile gelinlikle çıkacam

    Allah bizi korusun ya harbiden
    Allah benide bu azaptan bı an önce kurtarsın inşallah, Allah'a yönelin, Allah boş durani sevmez
  • 22-07-2024, 23:49:03
    #2
    Tapma kardeşim

    İnsan paraya tapar, güce tapar, insana tapar. Tapılacak olan bunlar değil.

    Çocukluk aşkı güzel ama gençken ne yazık ki kan beyne gitmiyor. Sen kendi geleceğine odaklan önce. Daha sonra nasipse olur zaten

    Keşke tam anlamı ile yönelebilsek. Başka aşk gerekmez leyladan geçmeden, mevlaya varılmaz.
    • Kriptoavukat
    Kriptoavukat bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 23-07-2024, 00:02:27
    #3
    Zamanla unutuyorsun ilkokulda bana da olmuştu icetea içip sarhoş oluyordum
  • 23-07-2024, 00:19:01
    #4
    Boş işler 18 yaşında önüme gelene aşık oluyordum. Kız üniden manita yapacak. 5 yıl seni beklemez. Sen de yoluna bakacaksın.
  • 23-07-2024, 01:33:06
    #5
    doctorcat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boş işler 18 yaşında önüme gelene aşık oluyordum. Kız üniden manita yapacak. 5 yıl seni beklemez. Sen de yoluna bakacaksın.
    İşte bende ondan dolayı bıraktım reis
    Vigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zamanla unutuyorsun ilkokulda bana da olmuştu icetea içip sarhoş oluyordum
    Keşke bende icetea içsem, sigara içe içe vücuda zarar veriyorum
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tapma kardeşim

    İnsan paraya tapar, güce tapar, insana tapar. Tapılacak olan bunlar değil.

    Çocukluk aşkı güzel ama gençken ne yazık ki kan beyne gitmiyor. Sen kendi geleceğine odaklan önce. Daha sonra nasipse olur zaten

    Keşke tam anlamı ile yönelebilsek. Başka aşk gerekmez leyladan geçmeden, mevlaya varılmaz.
    Leyladan geçmeden Mevla'ya varılmaz dedin, çok doğru söyledin belki bu kız imtihanim bu imtihanı geçersem belki ödül bu kız belkide başkası, ama ödül olduğunu asla bilemeyeceğim
    Allah hakkımda ve hakkımızda hayırlısını nasip etsin inşallah
    Kalana mı zor gidene mı zor deseler
    Susarım öylece...