Hayatımda başıma gelmez diyordum
Bir kızı sevmem diyordum
Bir sabah namazı Teheccüd ile Allah'tan istedim
Bir kızı sevdim oda beni sevdi
Sevgili olduk
18-21
Ailesi okuyacak diyor, bende sevgili olmadan önce konuştum zaten tamam dedim beklicem seni dedim 5 yıl dedi tamam dedim(salaklık bende tabi)
Sonra ailesi öğrenmiş
Kız okuyacak peşini bırak kızın falan
Ula sanki biz kovaladik o kaçtı
Tamam diyor benim kızımdada hata var
Annem bı yandan seni evlendiriyim su kız bu kız diye diye başımı çatlattı(yok diyorum her birine)
Tabi bu durumlar yaşanırken aileme söylemedim
Olmama ihtimali olabilir diye ki
Zaten o şüphe hep vardı içimde
Nasıl olacak nasıl olduracam keşke hiç yaşanmasaydi diye diye düşünmekten kafam patlamak üzereydi(sevgili iken)
Kız 2 gün önce ara verelim dedi, bende ara veripte tekrar birleşen bir çift görmedim dedim, konuyu kapattım orda
Bende bugün konuşup ayrıldım kızdan oda üzgün bende üzgün
Ailesi yüzünden yada okumak istemesi yüzünden ayrıldık
Şimdi burası ayrı bir konu
Tiktokta gezinirken %85 video önüme kız veya erkek birbirinden ayrılmış video paylaşıyor birbirlerini özlüyorlar, hala aşıklar
Burasıda ayrı bir konu
Abi Allah muhafaza evlendik kalbimizde biri var aklımızdaki ile yaşayacağız
Abi bu evlilikler nasıl iyi gidicek?
Hadi evlendim diyelim ben nasıl unutucam
Hadi unutamadım evlendigim kıza nasıl ilgi gostericem, hadi beni sildim, ya evlendigim kızın unutamadığı biri varsa ben onu nasıl mutlu edicem
Ne yapsam yaranamam
Bide paylaşıyorlar seni rezil etmek için evlenecem karşına başkası ile gelinlikle çıkacam
Allah bizi korusun ya harbiden
Allah benide bu azaptan bı an önce kurtarsın inşallah, Allah'a yönelin, Allah boş durani sevmez
Bu Aşk meselesi nasıl olacak - gelecek iyi değil
4
●206
- 22-07-2024, 23:49:03Tapma kardeşim
İnsan paraya tapar, güce tapar, insana tapar. Tapılacak olan bunlar değil.
Çocukluk aşkı güzel ama gençken ne yazık ki kan beyne gitmiyor. Sen kendi geleceğine odaklan önce. Daha sonra nasipse olur zaten
Keşke tam anlamı ile yönelebilsek. Başka aşk gerekmez
leyladan geçmeden, mevlaya varılmaz.
Kriptoavukat bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi. - 23-07-2024, 01:33:06İşte bende ondan dolayı bıraktım reisdoctorcat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keşke bende icetea içsem, sigara içe içe vücuda zarar veriyorumVigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Leyladan geçmeden Mevla'ya varılmaz dedin, çok doğru söyledin belki bu kız imtihanim bu imtihanı geçersem belki ödül bu kız belkide başkası, ama ödül olduğunu asla bilemeyeceğimMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah hakkımda ve hakkımızda hayırlısını nasip etsin inşallah
Kalana mı zor gidene mı zor deseler
Susarım öylece...
leyladan geçmeden, mevlaya varılmaz.