Hayatımda başıma gelmez diyordum
Bir kızı sevmem diyordum
Bir sabah namazı Teheccüd ile Allah'tan istedim
Bir kızı sevdim oda beni sevdi
Sevgili olduk
18-21
Ailesi okuyacak diyor, bende sevgili olmadan önce konuştum zaten tamam dedim beklicem seni dedim 5 yıl dedi tamam dedim(salaklık bende tabi)
Sonra ailesi öğrenmiş
Kız okuyacak peşini bırak kızın falan
Ula sanki biz kovaladik o kaçtı
Tamam diyor benim kızımdada hata var

Annem bı yandan seni evlendiriyim su kız bu kız diye diye başımı çatlattı(yok diyorum her birine)
Tabi bu durumlar yaşanırken aileme söylemedim
Olmama ihtimali olabilir diye ki
Zaten o şüphe hep vardı içimde
Nasıl olacak nasıl olduracam keşke hiç yaşanmasaydi diye diye düşünmekten kafam patlamak üzereydi(sevgili iken)
Kız 2 gün önce ara verelim dedi, bende ara veripte tekrar birleşen bir çift görmedim dedim, konuyu kapattım orda
Bende bugün konuşup ayrıldım kızdan oda üzgün bende üzgün
Ailesi yüzünden yada okumak istemesi yüzünden ayrıldık


Şimdi burası ayrı bir konu


Tiktokta gezinirken %85 video önüme kız veya erkek birbirinden ayrılmış video paylaşıyor birbirlerini özlüyorlar, hala aşıklar

Burasıda ayrı bir konu

Abi Allah muhafaza evlendik kalbimizde biri var aklımızdaki ile yaşayacağız

Abi bu evlilikler nasıl iyi gidicek?

Hadi evlendim diyelim ben nasıl unutucam
Hadi unutamadım evlendigim kıza nasıl ilgi gostericem, hadi beni sildim, ya evlendigim kızın unutamadığı biri varsa ben onu nasıl mutlu edicem
Ne yapsam yaranamam

Bide paylaşıyorlar seni rezil etmek için evlenecem karşına başkası ile gelinlikle çıkacam

Allah bizi korusun ya harbiden
Allah benide bu azaptan bı an önce kurtarsın inşallah, Allah'a yönelin, Allah boş durani sevmez