doctorcat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Boş işler 18 yaşında önüme gelene aşık oluyordum. Kız üniden manita yapacak. 5 yıl seni beklemez. Sen de yoluna bakacaksın.
İşte bende ondan dolayı bıraktım reis
Vigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zamanla unutuyorsun ilkokulda bana da olmuştu icetea içip sarhoş oluyordum
Keşke bende icetea içsem, sigara içe içe vücuda zarar veriyorum
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tapma kardeşim

İnsan paraya tapar, güce tapar, insana tapar. Tapılacak olan bunlar değil.

Çocukluk aşkı güzel ama gençken ne yazık ki kan beyne gitmiyor. Sen kendi geleceğine odaklan önce. Daha sonra nasipse olur zaten

Keşke tam anlamı ile yönelebilsek. Başka aşk gerekmez leyladan geçmeden, mevlaya varılmaz.
Leyladan geçmeden Mevla'ya varılmaz dedin, çok doğru söyledin belki bu kız imtihanim bu imtihanı geçersem belki ödül bu kız belkide başkası, ama ödül olduğunu asla bilemeyeceğim
Allah hakkımda ve hakkımızda hayırlısını nasip etsin inşallah
Kalana mı zor gidene mı zor deseler
Susarım öylece...