Merhaba arkadaşlar, bu konuyu açma sebebim daha öncesinde bu işi yapan arkadaşlardan görüş ve öneri almaktır.
Direkt olarak kendimiz mum ve koku üretebiliyoruz, bundan dolayı girmek ve kar marjı mantıklı geldiğinden dolayı uğraşmak istiyoruz.
60-70 bin TL gibi bir sermayemiz mevcut.
Elinde bu sektör ile alakalı ürünleri olanda bana iletebilir.
wa.me/905061669379
Mum Ve Oda Kokusu Sektörüne Giriyorum
11
●530
- 20-07-2024, 23:26:14
- 21-07-2024, 00:33:48sermaye yeterli.
doğru ambalajı ve markayı buldunuz mu uçar gidersiniz. - 21-07-2024, 00:35:20başarılar diliyorum hocammetalajans34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-07-2024, 00:38:39Amin hocam teşekkürlerFEYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TeşekkürlerNurest adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bakacaz hocamlooktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Allaha şükür çevremde fotoğraf stüdyosu desen yakın arkadaşım var, ambalaj, paketleme ve kutulama desen yine yakın arkadaşımın ambalaj üzerine aile şirketi fabrikaları varfikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
e az çokta sosyal medyadan anlıyorum, mum koku mokuda üretebiliyorum bi deneyeyim dedim 
teşekkürleronurtorumoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 21-07-2024, 08:49:56Ambalaj kutulama için ne tarz yapıyorsunuz
Yeni bir ürün çıkarıyorum ambalaj işini belki sizinle cozeriz - 21-07-2024, 12:58:53Hayırlısı olur inşallah.
Ama Türkiye de artık e-ticaret yapmak çok zorlaştı.
Çok elzem olmadığı müddetçe kimse bu tarz şeylere ilgi göstermiyor.
Size tavsiyem Türkiye de yapıp yurtdışına satmanız.
Amazon FBA deneyebilirsiniz. Bizde düşünüyoruz.
Biz de takı işine gireceğiz 1 aya. Şu anda malzeme topluyoruz.
TR'ye de satış yapacağız ama hedefimiz yurtdışı olacak.
Benim max 300-400 TL diyebileceğim ürüne yurtdışında 25 dolar fiyat çekiyorlar.

