metalajans34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar, bu konuyu açma sebebim daha öncesinde bu işi yapan arkadaşlardan görüş ve öneri almaktır.
Direkt olarak kendimiz mum ve koku üretebiliyoruz, bundan dolayı girmek ve kar marjı mantıklı geldiğinden dolayı uğraşmak istiyoruz.

60-70 bin TL gibi bir sermayemiz mevcut.
Elinde bu sektör ile alakalı ürünleri olanda bana iletebilir.
wa.me/905061669379
başarılar diliyorum hocam