Hayırlısı olur inşallah.
Ama Türkiye de artık e-ticaret yapmak çok zorlaştı.
Çok elzem olmadığı müddetçe kimse bu tarz şeylere ilgi göstermiyor.
Size tavsiyem Türkiye de yapıp yurtdışına satmanız.
Amazon FBA deneyebilirsiniz. Bizde düşünüyoruz.
Biz de takı işine gireceğiz 1 aya. Şu anda malzeme topluyoruz.
TR'ye de satış yapacağız ama hedefimiz yurtdışı olacak.
Benim max 300-400 TL diyebileceğim ürüne yurtdışında 25 dolar fiyat çekiyorlar.