Espressolab Nasıl Bu Kadar Hızlı Büyüdü
40
●2.800
- 21-07-2024, 12:54:47Çoğu yerin kahvesi eğer gerçekten kötü değilse, normal.Koray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Espressolab hem popüler hem premium algısı yaratabildiği için bu fiyatları koyabiliyor. - 21-07-2024, 13:41:34https://mediacat.com/gloria-jeansten...alarina-yanit/fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İddialar asılsız demişler hocam. - 21-07-2024, 13:53:24Diyebilirler hocam 2019 da konkordato oldu.constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Direniyorlar ama zor süreçteler
Aslında dükkanlar falan dolu olmasına rağmen bir şeyler ters gidiyor olsa gerek - 21-07-2024, 15:21:33Hükümet düşsün de gerekirse bizi amerikalılar yönetsin diyenlerle aynı zihniyet. Bravo siyonistleri desteklemeye devam edin. Hesabınız çok çetin olacak inançlı olsanız da olmasanız da.Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-07-2024, 16:01:41ne premiumu ? nerede starbucks varsa çevre lokasyonuna kopya çekerek mekan açıyor, hiç bi fizibilite yok, mimari tasarım - endüstriyel tasarım desen yok, neyin premium hissi ya bana açıklarmısınız ? kısacası her işi kopya, bide malum partinin yeşil sermayesi olunca bi ton kolaylıklar sağlanıyor. bütün bu starbucks israil hooo algısınıda bunlar çıkarttı. kahvesi desen leş, çekirdek merkezden gelebilir ancak değirmen ayarları kötü, baristalar leş portafilteye kahveye koyup taktıktan sonra bardağı ayarlayana kadar o kahve zaten yanıyor, işi bilmiyorlar. starbucksıda gram sevmem. tüm şubelerde aynı tad için fazla kavuruyorlar. iki şubeninde ortak özelliği bi kahveye tüm gün masa işgal eden, ders çalışan, karı kız kesmeye gelen apaçi tiplerin uğrak noktası. kaliteli kahve içiceksen godiva abicim. bulamazsan nero, en kötü butik bi cafe, hele bu kafe single orijin çekirdek kahve elinde tutuyorsa muazzam, ama iki firma asla değil.
- 21-07-2024, 16:04:01
