Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Boykotun etkisi olmakla birlikte malum partiyle epey yakınlar. Bu yüzden tercih etmiyorum. Amerika kazansın daha iyi.
Hükümet düşsün de gerekirse bizi amerikalılar yönetsin diyenlerle aynı zihniyet. Bravo siyonistleri desteklemeye devam edin. Hesabınız çok çetin olacak inançlı olsanız da olmasanız da.