Koray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben kahvelerini beğenmiyorum fiyatları da aşırı yüksek. Nadiren giderim o da sohbet muhabbet etmeye.
Çoğu yerin kahvesi eğer gerçekten kötü değilse, normal.
Espressolab hem popüler hem premium algısı yaratabildiği için bu fiyatları koyabiliyor.