• 21-07-2024, 10:56:54
    #19
    philips espresso makinesi ile kendi kahvemi kendi seçtiğim kahve çekirdeğiyle yapıyorum kışın sıcak yazın ağırlık soğuk yapıp termosla deniz kenarına rejisör koltuk atıp keyfime bakıyorum çok uzun suredir bu tip mekanlara gitmiyorum
  • 21-07-2024, 11:07:00
    #20
    Ben kahvelerini beğenmiyorum fiyatları da aşırı yüksek. Nadiren giderim o da sohbet muhabbet etmeye.
  • 21-07-2024, 12:54:47
    #21
    En iyisi sanırım
    Koray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben kahvelerini beğenmiyorum fiyatları da aşırı yüksek. Nadiren giderim o da sohbet muhabbet etmeye.
    Çoğu yerin kahvesi eğer gerçekten kötü değilse, normal.
    Espressolab hem popüler hem premium algısı yaratabildiği için bu fiyatları koyabiliyor.
  • 21-07-2024, 13:39:43
    #22
    İlk defa duydum balbucks candır. 40 tlye bubleetea ve kahve içebiliyorsun tatlılar 20 25 tl
  • 21-07-2024, 13:41:34
    #23
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    franchise olması yeterli olur bu tarz sektörlerde.
    Gloria Jeans ise en eskilerden ve iflas verdi.

    sürdürülebilirlik önemli. ben tercih etmiyorum mesela.

    bir de 69 tl ye sabit fiyat kahveciler var aman ha sakın girmeyin kahve görünümlü ama içinde kahve tadı olmayan acımsı tatlandırıcı olduğu bariz içecekler satıyorlar
    https://mediacat.com/gloria-jeansten...alarina-yanit/

    İddialar asılsız demişler hocam.
  • 21-07-2024, 13:53:24
    #24
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://mediacat.com/gloria-jeansten...alarina-yanit/

    İddialar asılsız demişler hocam.
    Diyebilirler hocam 2019 da konkordato oldu.
    Direniyorlar ama zor süreçteler

    Aslında dükkanlar falan dolu olmasına rağmen bir şeyler ters gidiyor olsa gerek
  • 21-07-2024, 15:21:33
    #25
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boykotun etkisi olmakla birlikte malum partiyle epey yakınlar. Bu yüzden tercih etmiyorum. Amerika kazansın daha iyi.
    Hükümet düşsün de gerekirse bizi amerikalılar yönetsin diyenlerle aynı zihniyet. Bravo siyonistleri desteklemeye devam edin. Hesabınız çok çetin olacak inançlı olsanız da olmasanız da.
  • 21-07-2024, 16:01:41
    #26
    ne premiumu ? nerede starbucks varsa çevre lokasyonuna kopya çekerek mekan açıyor, hiç bi fizibilite yok, mimari tasarım - endüstriyel tasarım desen yok, neyin premium hissi ya bana açıklarmısınız ? kısacası her işi kopya, bide malum partinin yeşil sermayesi olunca bi ton kolaylıklar sağlanıyor. bütün bu starbucks israil hooo algısınıda bunlar çıkarttı. kahvesi desen leş, çekirdek merkezden gelebilir ancak değirmen ayarları kötü, baristalar leş portafilteye kahveye koyup taktıktan sonra bardağı ayarlayana kadar o kahve zaten yanıyor, işi bilmiyorlar. starbucksıda gram sevmem. tüm şubelerde aynı tad için fazla kavuruyorlar. iki şubeninde ortak özelliği bi kahveye tüm gün masa işgal eden, ders çalışan, karı kız kesmeye gelen apaçi tiplerin uğrak noktası. kaliteli kahve içiceksen godiva abicim. bulamazsan nero, en kötü butik bi cafe, hele bu kafe single orijin çekirdek kahve elinde tutuyorsa muazzam, ama iki firma asla değil.
    • Cooper34
    Cooper34 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 21-07-2024, 16:04:01
    #27
    En iyisi sanırım
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne premiumu ? nerede starbucks varsa çevre lokasyonuna kopya çekerek mekan açıyor, hiç bi fizibilite yok, mimari tasarım - endüstriyel tasarım desen yok, neyin premium hissi ya bana açıklarmısınız ? kısacası her işi kopya, bide malum partinin yeşil sermayesi olunca bi ton kolaylıklar sağlanıyor. bütün bu starbucks israil hooo algısınıda bunlar çıkarttı. kahvesi desen leş, çekirdek merkezden gelebilir ancak değirmen ayarları kötü, baristalar leş portafilteye kahveye koyup taktıktan sonra bardağı ayarlayana kadar o kahve zaten yanıyor, işi bilmiyorlar. starbucksıda gram sevmem. tüm şubelerde aynı tad için fazla kavuruyorlar. iki şubeninde ortak özelliği bi kahveye tüm gün masa işgal eden, ders çalışan, karı kız kesmeye gelen apaçi tiplerin uğrak noktası. kaliteli kahve içiceksen godiva abicim. bulamazsan nero, en kötü butik bi cafe, hele bu kafe single orijin çekirdek kahve elinde tutuyorsa muazzam, ama iki firma asla değil.
    Gereksiz agresifsiniz.