Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne premiumu ? nerede starbucks varsa çevre lokasyonuna kopya çekerek mekan açıyor, hiç bi fizibilite yok, mimari tasarım - endüstriyel tasarım desen yok, neyin premium hissi ya bana açıklarmısınız ? kısacası her işi kopya, bide malum partinin yeşil sermayesi olunca bi ton kolaylıklar sağlanıyor. bütün bu starbucks israil hooo algısınıda bunlar çıkarttı. kahvesi desen leş, çekirdek merkezden gelebilir ancak değirmen ayarları kötü, baristalar leş portafilteye kahveye koyup taktıktan sonra bardağı ayarlayana kadar o kahve zaten yanıyor, işi bilmiyorlar. starbucksıda gram sevmem. tüm şubelerde aynı tad için fazla kavuruyorlar. iki şubeninde ortak özelliği bi kahveye tüm gün masa işgal eden, ders çalışan, karı kız kesmeye gelen apaçi tiplerin uğrak noktası. kaliteli kahve içiceksen godiva abicim. bulamazsan nero, en kötü butik bi cafe, hele bu kafe single orijin çekirdek kahve elinde tutuyorsa muazzam, ama iki firma asla değil.
Gereksiz agresifsiniz.